Jawatan/Kerja Kosong Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG

Pihak Kerajaan  mempelawa Warga Negara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon dan mengisi kekosongan jawatan dalam perkhidmatan Kerajaan Negeri Johor (keutamaan akan diberikan kepada rakyat Negeri Johor ).

Kerja/Jawatan kosong yang dibuka sebagaimana berikut :-

1. PEMBANTU KESIHATAN AWAM (TETAP) Gred U17

CARA MEMOHON :
 


1. Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan Majlis Perbandaran Pasir Gudang dengan mengemukakan sampul surat berukuran 23 sm x 10 sm yang beralamat sendiri dan bersetem 50 sen atau mengambilnya sendiri di Pejabat, MAJLIS PERBANDARAN PASIR GUDANG, 81700 PASIR GUDANG, JOHOR. Borang permohonan juga boleh didapati dengan mencetaknya dari laman web Majlis Perbandaran Pasir Gudang iaitu www.mppg.gov.my.

2. Permohonan daripada calon yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan atau Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan dengan menyertai salinan kenyataan perkhidmatan yang dikemaskini dan laporan penilaian prestasi.

Tarikh tutup permohonan :  30 APRIL 2011(sebelum jam 12.00 tengahari)

Permohonan yang lengkap diisi hendaklah dialamatkan kepada :- 

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN PASIR GUDANG,
ARAS 19, MENARA AQABAH

81700 PASIR GUDANG.

MUATTURUN IKLAN JAWATAN KOSONG (PDF)

No Response to "Jawatan/Kerja Kosong Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG"

Post a Comment

vacancy in malaysia

K/Lumpur (164) Selangor (114) Malaysia (84) Johor (32) Kedah (22) P/Pinang (20) Pahang (19) Terengganu (19) N.Sembilan (17) Perak (17) Kelantan (13) Melaka (13) Sabah (10) Putrajaya (9) Serawak (6) Perlis (2)
Powered by Blogger